пʼятниця, 22 грудня 2017 р.

Шановні Львів'яни!

Сьогодні я взнав від друзів, що журналісти ТОВ Видавнича Група "Експрес" (газета Експрес) будуть проводити пікетування будівлі ЛД ПАТ "Укрпошта" через відмову останньої розповсюджувати додаток "Теле Експрес". Причина ніби серйозна: "Укрпошта не хоче поширювати "правдиві" слова журналістів Експерсу до народних мас". Але! після 4-х років війни з Російською Федерацією ніхто не звернув увагу на те, що в додатку львівського "Теле Експресу" містяться програми телепередач антиукраїнських каналів "Росія-1" та "Перший канал", які заборонені для трансляції на території нашої держави через агресивну інформацій політику та розповсюдження закликів до насильницької зміни конституційного ладу України і розвязання війни.
Також виникає питання: хто кому платить? Експерс росіянам за друк наданої інформації, чи російські канали Експресу за популяризацію їхніх інформаційних ресурсів?
Знаю є львівяни, яким подобаються пропагандистські канали Росії та їхні соцмережі, які устами давно померлих людей прославляють путіна. Однак, я був в зоні АТО і бачив як росіяни промили мізки людям на іншій стороні за допомогою своїх ЗМІ. І після того, коли кучка журналістів Експресу виходить на пікет — мені стає гидко і прикро, що львівяни читають цю газету.
Окремо зазначу, що шановний мер Львова Андрій Садовий знає про цю ситуацію. В свій час він зробив власника Експресу Ігора Починка кишеньковим "журналістом", пригрозивши останньому знести у Львові усі МАФи ТОВ Видавнича Група "Експрес". Тепер, майже на кожній зупинці де є велике скупчення людей можна побачити ''ларьок Експресу'', монополія!
Шановні Львівяни, прошу Вас, не купуйте газету Експрес, оголосіть цим російським блазням бойкот. Нехай визначуться що для них головне — російські рублі чи власний народ.

Немає коментарів:

Дописати коментар